Saturday 21 March 2015

Tanda Perasaan Wanita Terhadap Lelaki


Hasil gambar untuk fakta unik tentang wanitaTanda Perasaan Wanita Terhadap Lelaki yang ia sayangi :
1. Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu berarti dia sedang menangis di dalam hati kecilnya.
2. Bila dia tidak menghiraukan dirimu selepas kamu menyakiti hatinya,lebih baik kamu beri dia waktu untuk menenangkan hatinya dulu sebelum kamu menegur dengan ucapan kata maaf.
3. Wanita sulit untuk mencari alasan yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang(sebab itu banyak wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).
4. Sekiranya seorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki,lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang berjalan dengan lelaki lain.
5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung /menatap tajam ke dalam matanya,dia akan mencair seperti coklat!!
6. Wanita memang suka sekali dengan pujian tetapi selalu tidak tau caranya untuk menerima pujian tersebut.
7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang suka sama kamu,tolak cintanya dengan lembut,jangan kasar, sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia sudah membuat keputusan,dia akan lakukan apa saja.
8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cobalah tegur dia perlahan-lahan.
9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Musik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka untuk meluapkan isi hati nya.
10. Jangan sesekali beritau perempuan yang mereka secara lansung yang membuat mereka merasa tak berguna.
11. Bersikap terlalu serius bisa mematikan mood wanita.
12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebenarnya didalam hati nya,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai 10 menit,semua teman-temannya akan dikasih tau berita tersebut.
13. Sekuntum senyuman memberi seribu arti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.
14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cobalah memulai dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.
15. Jika seorang wanita memberi 1001 alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.
16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.
17. Jangan sesekali menebak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!
18. Selepas seorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapa aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.
19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantis untuk memikat hati seorang gadis,cobalah sering membaca buku-buku cinta.
20. Bila setiap kali melihat foto bersama, orang pertama yang dicari oleh wanita ialah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.
21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa yaitu di hatinya!!
22. Satu ucapan 'Hi' saja sudah cukup menceriakan harinya.
23. Teman baiknya saja tidak tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.
24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata untuk mendekati teman mereka yang paling cantik.
25. Cinta adalah kesetiaan, kepercayaan, jujur dan kebahagiaan tanpa mengenal kompromi.
26. Semua wanita memdambakan sorang lelaki mencitai mereka sepenuh hati..
27. Senjata wanita adalah airmata!!
28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya memberikan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kado ucapan romantis).Mereka akan merasa terharu dan merasakan bahwa dirinya dicintai setulus hati.Dengan ini dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.
29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang bersikap serius dan baik terhadapnya.Jadi,kalau mau memikat wanita pandai-pandailah...
30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mau hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.
Categories:

0 komentar:

Post a Comment